نشست مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی استان
نشست مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی استان امروز 29 تیر ماه در اداره کل تربیت بدنی استان یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان ،نشست مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی استان امروز با حضور معاونت ورزش اداره کل تربیت بدنی ، مشاور جوان مدیرکل و مسول روابط عمومی این اداره کل و جمعی از مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی برگزار شد . معاونت ورزش اداره کل تربیت بدنی استان در این نشست از روابط عمومی به عنوان محرک تشکلات و دستگاه ها دانست و گفت : واحد روابط عمومی هیئت های ورزشی با سیاست ها و برنامه ریزی های منظم و هدفمند می تواند در شناسایی ورزش مربوطه به مردم نقش موثر و مفیدی داشته باشد . علی اصغر حسینی از مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی خواست تا با ارتباط تنگاتنگ با رسانه ملی ، جراید و خبرگزاری ها عملکرد ، برنامه ها و مسابقات خود انعکاس دهند .

وی به تاثیرفعالیت روابط عمومی هیئت های ورزشی در ارزیابی سه ماه و سالیانه هیئت مربوطه اشاره و اضافه کرد : در مجموع 100 امتیاز عملکرد هیئت های ورزشی 15 نمره به عملکرد واحد روابط عمومی آن هیئت اختصاص داده شده است . معاونت ورزش اداره کل تربیت بدنی عشق ، هنر و علم را سه اصل مهم در خصوص روابط عمومی ها برشمرد و خاطرنشان کرد : روابط عمومی با پشتکار و پیگیری مستمر در زمینه فرهنگ سازی می تواند گام های بلندی را بردارد .

مسول روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان هم در این نشست از عملکرد ضعیف تعدادی از روابط عمومی های استان ابراز ناخرسندی کرد و گفت : روابط عمومی هیئت ورزشی در فعال کردن ورزش استان و هیئت مربوطه نقش بسزایی را می تواند ایفا کند ولی متاسفانه بعضی از روابط عمومی ها وظیفه خطیر خود را به خوبی انجام نمی دهند . رضا نارگانی از برگزاری دوره خبرنویسی در استان خبر داد و اضافه کرد : این دوره آموزشی با حضور پیشکسوتان خبرنگاری و استادان دانشگاه ها برای مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی برگزار خواهد شد .

مهدی جاور دبیر انجمن خبرنگاران , نویسندگان و عکاسان ورزش ایران شعبه یزد به تشریح موضوعاتی از قبیل خبرنویسی ، روابط عمومی و رسانه ها و گزارش نویسی پرداخت .

در پایان این نشست مسولین روابط عمومی های ورزشی استان به بیان خواسته ها و مشکلات خود پرداختند .

لازم به ذکر است 47 هیئت ورزشی در استان یزد در حال فعالیت می باشد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا